Poď sa zoznámiť
FULLkový skúter, čo ťa očarí nielen eleganciou, ale aj inteligenciou
Som štramák s nádychom talianskej elegancie. Navrhli ma totiž v talianskom Motor Valley – na mieste, kde vznikajú tie najkrajšie vozidlá na svete. Okúzlim ťa nielen krásou, ale aj inteligenciou. Zvládnem toho fakt veľa. Sleduj!
Tešiť sa môžeš na bezkľúčové štartovanie, indikátor tlaku v pneumoškách, mrte úložného priestoru, integrovanú prednú kameru, kontrolu trakcie (TCS), Bluetooth konektivitu, USB zásuvku a plno ďalších vychytávok. A vieš, čo je na tom najlepšie? Že toto všetko dostaneš v základe. A k tomu ešte aj dva stojany. Takže žiadne doplatky! Som jednoducho FULLka.
Na spoločných cestách budeš vrnieť blahom rovnako ako môj štvortaktný jednovalec v objeme 350 ccm. Oceníš poriadny podvozok od japonskej Kayaby, spoľahlivé vstrekovanie BOSCH, pekelne dobré gumy Pirelli Angel Scooter aj skvele fungujúce brzdy španielskej značky J.Juan.
Kolóna? A to je čo?
Hromadia sa pred tebou plechovky? Zaspievaj si s Daliborom Jandom song Hráli jsme kličkovanou a zapchanými ulicami prefrčíš ako starý Schumacher zamladi. Stáť budeš len na svetlách. Inak sa s týmto obratným skútriskom prekľučkuješ fakt všade. Vďaka tomu dorazíš do roboty, alebo na rande vždy včas.
Stopercentný liek na dopravnú zápchu zoženieš v každej dobrej motolekárni.
LUXusné vylepšenie na rok 2024
S novým rokom ešte lepšia výbava. Že už to nejde? Tak žmurkaj. 😎 Pre rok 2024 si fabrika nachystala malé prekvapenie v podobe LUXURY verzie. V tej dostaneš elektricky ovládaný veterný štít s pamäťou. Ale nie tvoji, takže kam si dal kľúče od mašiny, to ti VOGE fakt neporadí. Vie si ale zapamätať, v akej polohe plexi naposledy bolo a pri opätovnom štarte ju nastaví. Za teba, bez náradia a v priebehu sekundy. Okrem toho môžeš jazdiť aj v zime, keby si chcel. Súčasťou LUX výbavy sú totiž aj výhrevy rúk a sedadlá vodiča.
Technické údaje
Motor
Objem motora | 350 cm3 |
Typ motora | štvortaktný jednovalec SOHC |
Maximálny výkon | 25 kW (34 Ps) / 7 500 rpm |
Maximálny krútiaci moment | 30 Nm / 6 000 rpm |
Kompresný pomer | 11,5:1 |
Sekundárny pohon | remeňom |
Prevodovka | bezstupňový variátor |
Štartér | elektrický (bezkľúčové štartovanie) |
Chladenie | vodou |
Emisná norma | EURO 5 |
Emisie CO2 | 84 g/km |
Systém dávkovania paliva | elektronické vstrekovanie Bosch |
Objem nádrže | 12,8 litrov |
Spotreba paliva | 3,6 l/100 km |
Maximálna rýchlosť | 129 km/hod |
Brzdy a podvozok
Odpruženie vpredu | 35 mm vidlica Kayaba, zdvih 112 mm |
Odpruženie vzadu | jednostranná kyvná vidlica, 2x nastaviteľný tlmič Kayaba, zdvih 127 mm |
Pneu vpredu | 120/70-R15, Pirelli Angel Scooter |
Pneu vzadu | 150/70-R14, Pirelli Angel Scooter |
Brzdy vpredu | 2x štvorpiestkové plávajúce strmene J.Juan, 2x kotúč (ø 265 mm) |
Brzdy vzadu | jednopiestkový plávajúci strmeň J.Juan, 1x kotúč (ø 265 mm) |
ABS | áno - antiblokovací systém Continental |
TCS | áno - systém kontroly trakcie |
ESS | áno - varovný systém núdzového brzdenia |
Rozmery a hmotnosti
Rozmery (D׊×V) | 2 185 × 805 × 1 390 mm |
Pohotovostná hmotnosť | 214 kg |
Výška sedadla | 761 mm |
Cenník modelov Voge SR4 MAX
Voge SR4 MAX (bez vyhrievaných rukovätí, sedadla a elektricky ovládaného plexi) | 5 990 EUR |
Voge SR4 MAX LUX (s výhrevom rukovätí, sedadla a elektricky ovládaným plexi) | 6 190 EUR |
Prezri si detaily
Naskoč do sedla
Uži si pohodlie a výkon so skútrom Voge SR4 MAX 350i. Vďaka podvozku od Kayaby ťa len tak nejaký mestský výmoľ zo sedla nevyhodí.
Na stiahnutie
Ďalšie modely skútrov Voge
Nájdi si náš partnerský showroom Voge
Príď k nám alebo k niektorému z našich parťákov do predajne Voge, kde si môžeš skúter prezrieť, ohmatať alebo vyskúšať.