Záruka a servis
Konečne si si vybral svoju vysnívanú mašinu, a už sa vidíš ako v jej sedle, lámeš zákruty, trháš asfalt a predvádzaš sa pred kamošmi, keď ti zrazu v hlave zabliká kontrolka: „Ale čo záruka a servis kámo?“
Žiaden strach, nerob paniku. V tomto ohľade to máš u nás pozichrované!
K zákonnej, 2 ročnej záruke, od nás dostaneš ďalšie 2 roky bez limitov a obmedzení
S kúpou nového stroja máš automaticky dvojročnú záruku. Zákon je zákon. My ti k tej zákonnej, ale pribalíme ďalšie 2 roky navyše. Bez kecov, limitov, obmedzení a malých písmen pod čiarou...
Pýtaš sa čo to znamená?
Toto. Neriešime koľko kilákov máš na mašine nalietaných, ani to či si prvý, štvrtý alebo stý majiteľ. A absolútne nás nezaujíma či si fyzická osoba, alebo máš stoj napísaný na firmu. Záruka je záruka. Pre každého bez výnimky.
Čo musím urobiť, aby som dostal predĺženú záruku na 4 roky?
Nič čo by si aj tak nerobil stokrát a sám bez seba. Proste urob pár fotiek mašiny alebo seba na mašine a napíš nám recenziu. Pošleme ti k tomu fakt kratučký formulár. Za minútu to máš hotové. A bratku, buď úprimný, neriešime či je tvoja recenzia na mašinu kladná nebo záporná. Teda... Čo to trepeme, riešime. Lebo ak bude z nejakého dôvodu záporná urobíme všetko preto, aby sme chybu napravili a už sa nikdy nezopakovala.
Veď to nikto nerobí, to sa vám vyplatí?
Pozri, s touto fabrikou robíme už nejakých pár rôčkov. Poznáme sa, veríme si a vieme čo si môžeme dovoliť. Tým nehovoríme, že je všetko dokonalé a nemôže sa to rozbiť. Môže, je to stroj. Ale tých reklamácií je tak málo, že to fakt nestojí ani za reč. Prečo myslíš, že si v tejto istej fabrike, na tých istých pásoch tými istými ľuďmi, dáva už viac ako 20 rokov vyrábať svoje motorky a skútre BMW? A buďme fér, ak si ty spokojný, nám to môže priniesť nových zákazníkov.
A kde to má háčik, čo všetko záruka kryje?
Žiadny háčik, žiadne vytáčanie sa. Záruka kryje všetky náhradné diely a opravy súvisiace s poruchou, ktorá vznikla zlou konštrukciou mašiny alebo nekvalitným či poškodeným dielom.
OK, a je teda niečo na čo sa záruka vyslovene nevzťahuje?
Jasné. Pneumatiky, brzdové doštičky, kotúče, lanká, žiarovky, filtre, reťazové sady, remene, čiže veci, ktoré podliehajú bežnému opotrebeniu. A nezabudni na to, že keď nejazdíš na mašine dlhšie ako 14 dní, je dobré udržiavať batériu fit nabíjačkou. Lebo keď sa na to vykašleš, baterka stratí svoju kapacitu a tým aj nárok na uznanie reklamácie. Kvalitná a správna nabíjačka stojí pár Eur a na 100 % sa vyplatí do nej zainvestovať. Ale takto, nechceme byť negatívni. Ako vravíme, tých reklamácií sa u nás rieši tak máličko, že aj na tie, ktoré by inde určite neuznali, nájdeme také riešenie, s ktorým budeš absolútne spokojný.
A kde všade môžem záručnú opravu riešiť?
Všade, v celej našej partnerskej sieti v Čechách a na Slovensku. Úplne bez problémov. Mimo SR a ČR, v Európe u všetkých predajcov Voge. Len maj na pamäti, že tam kde nezastupujeme Voge my, musíme všetko dohodnúť s tamojším importérom dopredu. Báš sa ale nemusíš, všetci kopeme v drese Voge spoločne, poznáme sa a pomáhame si navzájom maximálne ako sa len dá.
Čo musím dodržať, aby som o záruku neprišiel?
Úplné základy, tak ako všade. Určite je potreba jazdiť na pravidelné garančky podľa predpísaných intervalov v servisnej knižke, do autorizovaných servisov Voge. Len tam máš totiž istotu, že majú presné informácie o tom čo tvoja mašina potrebuje a môže dostať. No a je dobré nás vopred kontaktovať ak si budeš chcieť na mašinu domontovať nejaké ne-origo príslušenstvo. Hlavne bacha na všelijakú elektroniku. Radšej to s nami skonzultuj, nemáme problém ti poradiť, aby si to mal všetko cajk.
A tie garančky, kam na ne mám jazdiť?
Najlepšie urobíš, ak to privezieš k tomu partnerovi, kde si si mašinu kupoval. Budeš to mať najbližšie a predajca tvoj stroj pozná do poslednej skrutky. Veď ho vybaľoval z krabice, skladal a robil na ňom predpredajný servis. A nalejme si čistého vína. Keďže si ho nechal zarobiť, tým, že si si u neho mašinu kúpil, urobí si na teba čas vždy a prednostne, tým sme si istí.
A čo keď sa počas 4 rokov záručnej lehoty rozhodnem stroj predať? Bude záruka pokračovať aj novému majiteľovi?
To si píš, že bude. Len nám to dajte vedieť. My to hodíme do nášho informačného systému, a potom napríklad môžeme nového majiteľa kontaktovať, keď fabrika vyhlási zvolávačku, alebo keď my urobíme zraz majiteľov mašín Voge. Takže, keď svoj stroj predáš, zavolaj nám na telefón +420 317 725 996 alebo pošli mejla na sme@gorex.sk a my už ti dáme inštrukcie ako preregistrujeme mašiny na nového majiteľa.
Tak vidíš. S našimi strojmi môžeš záruku fakt pustiť z hlavy.
Čo je pre nás ozaj dôležité, to je tvoja maximálna spokojnosť. Ale nielen s mašinou, aj s prístupom servisáka, predajcu, a tiež s nami, ako s importérom Voge pre Slovensko a Česko.