Poď sa zoznámiť

Je na čase vystúpiť z tieňa
SR 1 ti nestačí a SR 4 už je priveľké? Čo tak SR 3? Áno, som ten stredný brat. Ten, o ktorom sa v rozprávkach hovorí najmenej. A je čas to zmeniť. Oproti svojim bratom totiž ponúkam vždy niečo navyše. Výkon, s ktorým hravo prekonáš mestské hranice, priestor kam zmestíš všetko čo potrebuješ, výbavu, vďaka ktorej bude na tvoje auto sadať prach a to všetko v kompaktnom balení. Vitaj na palube rebel!
Mojim ihriskom je mesto, ale rozbalím to až za jeho hranicami
Som mestský týpek. Akceleráciou vládnem križovatkám, eleganciou ohurujem na bulvároch a na mestskom obchvate nechám za sebou čokoľvek na kolesách. Akurát, bolo by škoda pásť tých 26 koní iba na mestskom betóne. 19 kW pri 8250 ot./min. a 23 Nm pri 5500 ot./min. sú parametre, ktoré si poradia aj cestami mimo mestský rajón. Predbiehania sa báť nemusíš. Pary mám na rozdávanie a hodvábne presná automatická prevodovka tam kvalty hádže ako ten najpresnejší robot.
Cestu si nájdem alebo urobím
Ak snívaš o skútri budúcnosti, pochopíš, že ja som cesta. S bratmi akoby nás jedna talianska matka mala. Ostré črty, prísny pohľad dokonalých Full LED svetiel a schopnosť prebiť sa kolónami aj večne rozmláteným asfaltom. Podvozok s 35 mm teleskopkou so zdvihom 112 mm vpredu a dvomi hydraulickými tlmičmi s nastaviteľným predpätím vzadu si vyladíš ako ti to vyhovuje a on sa ti odvďačí tým, že ťa prevedie mestskými roletami bez cvakania zubov. Chrbát sa ti za mňa poďakuje, veľakrát.
Výbava, ktorá núti konkurenciu hodiť do ringu uterák
Z výbavy, ktorú ponúkam v základe majú moji súperi ťažké sny. Veci ako bezkľúčové Keyless štartovanie a prístup k odkladacím priestorom berme len ako také oťukávanie. Ľavý hák zasadzujú nastaviteľné plexi, dve priehradky v palubnej doske (jedna s USB zásuvkou) a ručná brzda. Pravým direktom kontrujú osvetlený priestor pod sedačkou a jeho kapacita až na dve prilby. K lanám konkurenciu zatlačí premakaný vysokokontrastný 7“ TFT displej s turn by turn navigáciou, snímačom tlaku v kolesách a kompletnou bluetooth konektivitou. Definitívne K.O. zasadia vyhrievané rukoväte riadidiel. Raz, dva, tri... odpočítané.
Tvoj osobný strážca
O svojho jazdca sa postarám. Je jedno či sa práve v centre ponáhľa do práce alebo klopí zákruty na okreskách. K dispozícii máš sofistikované systémy aktívnej bezpečnosti najnovšej generácie. Nezávislé dvojkanálové ABS, vypínateľná trakčná kontrola TCS aj výstraha pri núdzovom brzdení ESS. Všetko je na palube už od výroby. K tomu integrovaná dashboard kamera s detektorom nárazu, ktorý automaticky uloží záznam pri nehode. Elektrika je fajn ale pri brzdení sa spolieham na staré dobré „železo“ čiže dvojpiestikové strmene a kotúče. Ten vpredu s ø 260 mm a vzadu s ø 240 mm. Na skúter fajn, čo vravíš?
Doba kompromisov skončila, prémiová kvalita je tu
Stvorili ma pre tých, ktorí očakávajú viac. Ponúkam špičkový výkon, štýlový dizajn a technológie budúcnosti. Elegantne ťa prevediem mestom a za ním z teba urobím dobrodruha, vychutnávajúceho si vietor vo vlasoch.
Priprav sa však na to, že budeš priťahovať pohľady a budeš čeliť otázkam čo som zač. Budú o všetkom pochybovať a keď im to ukážeš nebudú tomu veriť. Máš na to, aby si ma zvládol?
Kľúče visia na showroomoch VOGE...
Technické údaje
Motor
Objem motora | 244,3 cm3 |
Typ motora | štvortaktný jednovalec SOHC |
Maximálny výkon | 19 kW (25,9 Ps) / 8 250 rpm |
Maximálny krútiaci moment | 23 Nm / 5 500 rpm |
Kompresný pomer | 11,5:1 |
Sekundárny pohon | remeňom |
Prevodovka | bezstupňový variátor |
Štartér | elektrický (bezkľúčové štartovanie) |
Chladenie | vodou |
Emisná norma | EURO 5+ |
Emisie CO2 | 84 g/km |
Systém dávkovania paliva | elektronické vstrekovanie EFI |
Objem nádrže | 14 litrov |
Spotreba paliva | 2,9 l/100 km |
Maximálna rýchlosť | 125 km/hod |
Brzdy a podvozok
Odpruženie vpredu | 35 mm vidlica, zdvih 112 mm |
Odpruženie vzadu | 2x hydraulický tlmič s nastaviteľným predpätím |
Pneu vpredu | 120/70-R14 |
Pneu vzadu | 140/60-R13 |
Brzdy vpredu | dvojpiestkový plávajúci strmeň, kotúč ø 260 mm |
Brzdy vzadu | dvojpiestkový plávajúci strmeň, kotúč ø 240 mm |
ABS | áno - duálny ABS |
TCS | áno - systém kontroly trakcie |
ESS | áno - varovný systém núdzového brzdenia |
Rozmery a hmotnosti
Rozmery (D׊×V) | 2 100 × 795 × 1 390 mm |
Pohotovostná hmotnosť | 165 kg |
Výška sedadla | 770 mm |
Prezri si detaily
Naskoč do sedla
Ďalšie modely skútrov Voge
Nájdi si najbližší showroom Voge a prifrč na testovačku
Príď k nám alebo k niektorému z našich parťákov do predajne Voge a mašinu si naživo prehliadni alebo rovno poriadne otestuj!