Poď sa zoznámiť
Kolóna, rozbitý asfalt alebo mestský obchvat? Zvládnem čokoľvek!
Žijem si na vysokom kolese a nehanbím sa za to. Elegantné línie, moderný štýl a bohatá výbava – džentlmen do poslednej skrutky. Ale žiaden strach, pod noblesnou kapotou sa skrýva praktický makač s kopou úložného priestoru a skvelou ovládateľnosťou. So mnou sa nebudeš hanbiť zaparkovať pred nablýskaným korporátom ani pred supermarketom.
Motor overený mestskými skúškami
Neskoč na reči o nudných vysokých kolesách. Pod ladnými krivkami bije spoľahlivý, kvapalinou chladený, štvortaktný jednovalec s objemom 125 cm3. Mesto mu sedí ako kvalitne ušitý oblek. S krútiacim momentom 11 Nm pri 6 500 otáčkach a výkonom takmer 12 koní ovládneš križovatky aj mestské obchvaty. Troška pootočíš zápästím a akcelerácia s jemnou automatickou CVT prevodovkou sa o všetko postarajú.
Štíhle telo s vysokými kolesami
Na vzhľad si potrpím. Taliansky dizajn mi dáva šmrnc, a úzky profil šancu zmestiť sa aj tam, kam sa boja aj kolobežky. Môj najväčší tromf? Vysoké kolesá. Vďaka nim jazdíš stabilnejšie, bezpečnejšie, presnejšie a nerozhodí ťa ani dobre maskovaný slovenský kanál. Šestnástka vpredu, štrnástka vzadu sa postarajú o to, aby si zabudol na to, že cesty v meste nie sú vždy hodvábne hladké. A aby to nielen nedrncalo ale ani nefúkalo, už v štandardnej výbave máš plexi štít a kryty na ruky. Správneho džentlmena počasie nezastaví.
Praktickosť je moje druhé meno
Zem je síce definitívne guľatá, ale moja platforma je absolútne plochá. Nemám žiadny stredový tunel, takže k nohám zmestíš aj ruksak, alebo pracovný kufrík. Aby si ich v zákrute nestratil, ponúkam praktický háčik na zavesenie. Pod sedadlo vpraceš bežný nákup, prípadne „jetku“ alebo menšiu integrálu. A keby si toho potreboval kúpiť viac, vzadu je už v štandarde montovaný hliníkový nosič s 34-litrový kufrom. Na drobnosti máš v prednom štíte integrovanú uzamykateľnú priehradku s úesbéčkom.
Výbava, ktorá mení pravidlá hry
K džentlmenom patrí veľkorysosť, a ja rozmaznávam rád. S bezkľúčovým Keyless systémom nielenže nelovíš kľúče po vreckách, aby si naštartoval, dostaneš sa aj k veciam v úložných priestoroch. Moderný displej s veľkými bielymi znakmi na tmavom pozadí je prehľadný a rýchlo čitateľný aj keď si užívaš horúce letné slnko. Navigačný turn-by-turn systém zasa využiješ, keď sa ponáhľaš na schôdzku s klientom, aj keď doručuješ jedlo na zapadnutú adresu niekde v bočných uličkách. A keďže bezpečnosť neberiem na ľahkú váhu, zabudovaná dash cam kamera obsahuje detektor nárazu, ktorý automaticky uloží videozáznam nehody.
Som tvoja vstupenka do vyššej spoločnosti. Ideš do toho?
Technické údaje
Motor
Objem motora | 124,9 cm3 |
Typ motora | štvortaktný jednovalec SOHC |
Maximálny výkon | 8,5 kW (11,6 Ps) / 8500 rpm |
Maximálny krútiaci moment | 11 Nm / 6500 rpm |
Kompresný pomer | 11:1 |
Sekundárny pohon | remeňom |
Prevodovka | bezstupňový variátor |
Štartér | elektrický (bezkľúčové štartovanie) |
Chladenie | vodou |
Emisná norma | EURO 5 |
Emisie CO2 | 63 g/km |
Systém dávkovania paliva | EFI |
Objem nádrže | 7,8 litrov |
Spotreba paliva | 2,7 l/100 km |
Maximálna rýchlosť | 97 km/hod |
Brzdy a podvozok
Odpruženie vpredu | teleskopická hydraulická vidlica ø 31 mm. Zdvih 93 mm |
Odpruženie vzadu | 2x hydraulický tlmič. Zdvih 103 mm |
Pneu vpredu | 100/80-R16 |
Pneu vzadu | 120/80-R14 |
Brzdy vpredu | dvojpiestkový strmeň, kotúč (ø 240 mm) |
Brzdy vzadu | jednopiestkový strmeň, kotúč (ø 220 mm) |
ABS | áno - antiblokovací systém |
TCS | áno - systém kontroly trakcie |
ESS | áno - varovný systém núdzového brzdenia |
Rozmery a hmotnosti
Rozmery (D׊×V) | 2 012 x 730 x 1 603 mm |
Pohotovostná hmotnosť | 140 kg |
Výška sedadla | 800 mm |
Prezri si detaily
Pozri dalšie skútriky VOGE 125
Nájdi si najbližší showroom Voge a prifrč na testovačku
Príď k nám alebo k niektorému z našich parťákov do predajne Voge a mašinu si naživo prehliadni alebo rovno poriadne otestuj!