Poď sa zoznámiť
To, čo ja ti dám v základe, za to si u konkurencie drsne priplácaš
Máš rád poriadnu silu, ale zároveň sa so mnou nechceš nadrieť? Dostanem ťa, kam ukážeš. Štvortaktný radový dvojvalec s 895 ccm sa pri váhe 238 kíl postará o to, že žiadne miesto na trase nebude nedosiahnuteľné. 70 kW výkon s kruťákom 95 Nm pri 6250 otáčkach a 6 rýchlostnou prevodovkou pracujú ako dokonale zladený orchester. Quickshifter? Jasné, v základnej výbave, rýchlosti tam budeš hádzať ako profík.
Výbava, ktorá ťa bude hýčkat
Po drsnej ceste to ale chce trocha hýčkania a opatery, preto sa na asfalte mením na pokojne pradúcu šelmu. Tempomat? Jasné, najnovšia generácia. K tomu ABSko s kontrolou trakcie TCS aj mäkkučká antihoppingová spojka. Brzdy? Od Bremba. Podvozok je zasa komplet od Kayaby a so stabilitou pomáhajú vypletané bezdušáky (21“/17“) obuté do špičkových Pirelli Scorpion Trail II. Bezpečie zaistí radar a aj ty sám si jazdu kedykoľvek prispôsobíš voľbou jazdného režimu. Je na tebe, na ktorý sa aktuálne cítiš.
Už v základe ťa rozmaznám vyhrievanými rukoväťami aj sedadlom. Ale aby si sa nezabudol cítiť drsne, stále je tu aj padací rám, hlavný aj bočný stojan, full LED svetlá, kryty rúk a rýchlonastaviteľné plexi. Nech si ten vietor v tvári vieš korigovať podľa nálady.
Si človek 21. storočia? Potom si ten správny element do môjho sedadla. Každú svoju jazdu si môžeš nakrúcať prednou kamerou v HD rozlíšení. Vložíš SD kartu a si režisér svojho vlastného akčného filmu. Ponúkam ti tiež veľký TFT displej nabitý množstvom užitočných informácii hneď na hlavnej obrazovke. Sústrediť sa má na jazdenie, nie na ťukanie do displeja. Ale ak potrebuješ napríklad vedieť, kto ti volá, stačí cez bluetooth spárovať svoj mobil s obrazovkou a telefón už ani nemusíš vyťahovať z vrecka. Teda, vlastne hej, keď si ma budeš chcieť odfotiť s nejakou parádnou panorámou.
900 dobrých dôvodov, prečo si vybrať práve mňa
Tak čo, chrobák v hlave, však? Ja viem. A to fakt ani zďaleka nie je všetko, čo ponúkam. Pozri do detailov, tam toho nájdeš viac. Zamotané hlavy majú zo mňa viacerí. Triafam totiž segment, ktorý brutálne rastie a ponúkam pridanú hodnotu ako nikto iný. Mám DNA cestovateľa, offroadový charakter a nech si na asfalte, či mimo neho, nepokazím žiadnu zábavu. A je mi úplne jedno, koľko toho na mňa naložíš. Ber, čo potrebuješ, posaď na mňa svoju polovičku a vyrážame objavovať.
Technické údaje
Motor
Objem motora | 895 cm3 |
Typ motora | štvortaktný radový dvojvalec DOHC |
Maximálny výkon | 70 kW (93,8 Ps) / 8 250 rpm |
Maximálny krútiaci moment | 95 Nm / 6 250 rpm |
Kompresny pomer | 13.1:1 |
Sekundárny pohon | reťazou |
Prevodovka | manuálna, 6 rýchlostných stupňov |
Starter | elektrický (bezkľúčové štartovanie) |
Chladenie | vodou |
Emisná norma | EURO 5 |
Systém dávkovania paliva | elektronické vstrekovanie |
Objem nádrže | 17 litrov |
Spotreba paliva | 5 l/100 km |
Maximálna rýchlosť | 210 km/h |
Podvozok a brzdy
Odpruženie vpredu | plne nastaviteľná upside-down vidlica Kayaba, ø 43 mm / zdvih 194 mm |
Odpruženie vzadu | kyvná vidlica, nastaviteľný tlmič Kayaba / zdvih 198 mm |
Pneu vpredu | 90/90-R21 – bezdušové Pirelli Scorpion Trail II |
Pneu vzadu | 150/70-R17 – bezdušové Pirelli Scorpion Trail II |
Brzdy vpredu | 2x dvojpiestkové strmene BREMBO, 2× kotúč (ø 298 mm) |
Brzdy vzadu | jednopiestkový strmeň BREMBO, 1× kotúč (ø 240 mm) |
ABS | áno - antiblokovací systém - vypínateľný |
TCS | áno - systém kontroly trakcie |
Rozmery a hmotnosti
Rozmery (D׊×V) | 2 325 × 940 × 1 420 mm |
Pohotovostná hmotnosť | 238 kg |
Výška sedadla | 825 mm |
Cenník modelov Voge 900 DSX
Voge 900 DSX (bez originálnych alu boxov a bez držiakov) | 9 990 EUR |
Voge 900 DSX Touring (vrátane 3ks strieborných originálnych alu boxov s držiakmi) | 10 590 EUR |
V základnej výbave mám všetky tieto vychytávky:
✓ Antihoppingová spojka |
✓ Tempomat |
✓ ABS a kontrola trakcie TCS |
✓ Quickshifter-systém rýchloradenia |
✓ Brzdy Brembo |
✓ Kompletne nastaviteľný podvozok Kayaba |
✓ Tlmič riadenia |
✓ Vypletané bezdušové kolesá (21"/17") |
✓ Pneumatiky Pirelli Scorpion Trail II |
✓ Voliteľné jazdné režimy |
✓ Radar |
✓ Predná kamera v HD rozlíšení |
✓ Výhrevy rúk a sedadlá |
✓ Full LED svetlomety |
✓ Kryty rúk |
✓ Rýchlostaviteľné plexi |
✓ Padáky |
✓ Bezkľúčový systém štartovania |
✓ Hmlovky |
✓ Hlavný aj bočný stojan |
✓ Bluetooth párovanie s mobilom |
Prezri si detaily
Naskoč do sedla
Na stiahnutie
Ďalšie modely zo série Voge Adventure
Nájdi si náš partnerský showroom Voge
Ak si medzi tými, čo netrpezlivo čakajú na túto prémiovú novinku a chceš na nej v sézne drandiť, navštív jedného z našich partnerov a zahovor si ju. Výroba prvej várky pre Česko aj Slovensko je objednaná. Čo sme mohli, to sme objednali. Už teraz vieme, že to stačiť na začiatok nebude, tak neváhaj. Vieš ako sa to povie? Kto skôr príde, ten skôr ...