VOGE 800 Rally

Enduro obojživelník: Tryskom po diaľnici, dravo v teréne

Objem motora
798 cm³
Výkon
70 kW
Vodičský preukaz
A
Spotreba
5,2 l/100 km
vybrať variantu

Vyberte: Farba.

Farba
8 990
8 990
8 990
8 990 €

Výberu nezodpovedá žiadna položka.

POĎ SA ZOZNÁMIŤ

Voge_800_Rally_Akcni

Štrk, asfalt, blato? Nepýtam sa, som ako smrť – beriem všetko!

Som stroj, čo sa na nič nehrá. Pochádzam z planéty Rally a svoje gény nezapriem. Ale neboj, nemusíš byť šampión Dakaru, aby si ma skrotil. Navonok som síce možno drsňák, ale pod kapotou sa skrýva pohodový univerzál, s ktorým si užiješ svižné diaľničné prejazdy aj poriadnu offroad divočinu.

Dvojvalec čo ťa odpáli na mesiac

V ráme mi tepe novučičký dvojvalcový motor s objemom 798 kubíkov, čo točí 81 Nm už pri 6 500 otáčkach. Silu má za 94 koní. Keď poriadne šibneš bičom, vystrelí ťa až na dvestodesiatku. Šesťstupňová prevodovka s hydraulickou anti-hoppingovou spojkou ti kryjú chrbát aj keď tam kvalty kopeš fakt bez lásky.

Podvozok testovaný samotným peklom

Svoje miesto na slnku som si musel obhájiť. Prešiel som si peklom púšte Gobi. 30 000 mučivých kilákov, zadarmo nebol ani jediný. Ja mám ale komplet pruženie od Kayaby, brzdí ma Nissin a s nastaviteľným tlmičom riadenia to bola vlastne fajn rozcvička. 
 
Do offroadových kariet mi hrajú aj kolesá. Vpredu sa točí dvadsaťjednotka, vzadu ju nasleduje osemnástka. Obe bezdušové s poriadnym výpletom. Papuče mám od Pirelli, konkrétne model Scorpion Rally STR. Spodok, čo premení divočinu na diaľnicu.

Elektronika ako z offroadovej biblie

Bez elektroniky dnes na Dakar nelez. Tak do mňa namontovali to najlepšie. Ak to máš rád hrabavé, ABS si môžeš vypnúť buď komplet, alebo len na zadnom kolese. Kontrola trakcie je samozrejme vypínateľná tiež. A tam kde cesty strácajú ctené mená, budeš volať na slávu rotačnému tlmiču riadenia. Ani zima ťa nezastaví, vyhrievané sedadlo a gripy budú tvoji nejvernejší kamoši. Keď ostatní zalezú doma za pec, ty môžeš vyraziť za dobrodružstvom a ešte si to aj užiješ.

Pohodlie v každej situácii

Sedlo v optimálnej výške 850 milimetrov je pohodlné, ergonomicky tvarované a navrhnuté skoro ako jeden kus. Vďaka tomu si to v ňom vieš dávať tak ako potrebuješ. Nezabudni tiež cez predstavce poladiť riadidlá podľa svojho gusta. 
 
V páse som štíhly, čím ti dovolím poriadne to roztúrovať v stoji, aj v sede. Vysoké plexi mám šikovne posunuté dopredu, takže ak si budeš chcieť zaskákať nebude ti fackovať bradu. Podržia ťa aj stúpačky. Sú nielen priestranné, ale aj zubaté takže v nich zvládneš aj odvážnejšie situácie.

Tak ako? Máš na mňa gule? 

Prvá zoznamka už v marci na výstave Motocykel Bratislava 2025!

Technické údaje

Motor

Objem motora 798 cm3
Typ motora štvortaktný radový dvojvalec DOHC
Maximálny výkon 70 kW (93,8 Ps) / 9 000 ot./min.
Maximálny krútiaci moment 81 Nm / 6 500 ot./min.
Kompresný pomer 12:1
Sekundárny pohon reťaz
Prevodovka manuálna, 6 rýchlostí
Štartér elektrický
Chladenie vodou
Emisná norma EURO 5+
Emisie CO2 119 g/km
Systém dávkovania paliva elektronické vstrekovanie
Objem nádrže 24 litrov
Spotreba paliva 5,2 l/100 km
Maximálna rýchlosť 210 km/h

Podvozek a brzdy

Predné odpruženie plne nastaviteľná upside-down vidlica KYB, ø 43 mm / zdvih 207 mm
Zadné odpruženie kyvná vidlica, nastaviteľný tlmič KYB / zdvih 190 mm
Predná pneu 90/90-R21 – bezdušové Pirelli Scorpion Rally STR
Zadná pneu 150/70-R18 – bezdušové Pirelli Scorpion Rally STR
Predná brzda 2x štvorpiestikové strmene NISSIN, 2× kotúč (ø 310 mm)
Zadná brzda jednopiestikový strmeň NISSIN, 1× kotúč (ø 240 mm)
ABS áno - antiblokovací systém - vypínateľný
TCS áno - systém kontroly trakcie - vypínateľný

Rozmery a hmotnosti

Rozmery (D׊×V) 2 380 × 910 × 1 460 mm
Pohotovostná hmotnosť (vrátane výbavy, náplní a 90 % paliva v nádrži) 227 kg
Maximálna povolená hmotnosť 432 kg
Výška sedadla 850 mm

MRKNI AJ NA DETAILY

tachometr

Displej na stojáka, aby si naň videl aj v stúpačkách

Na farebnom TFT displeji s vysokým jasom a kontrastom, krásne všetko prečítaš aj keď ti bude slnko prať priamo naň. A že je postavený na hlavu? To je zámer – keď sa totiž zdvihneš do stúpačiek, máš vďaka tomu stále perfektný prehľad. Displej môžeš prakticky ovládať cez šikovné prvky na riadidlách alebo cez blútút ak si ho spáruješ s mobilom.

svetla

Drsňácky look, vysoké plégo a Ledkové kukadlá

Vyzerá to fakt dobre, ale s tým môžeš ísť na Dakare vieš kam. Takže má všetko hlavne praktické dôvody: vysoké plexi ťa ochráni pred vetrom, vodou aj konármi, výkonné LEDky zasa urobia z noci deň. A ten výrazný zobák? Ten tiež nie je iba na parádu. Sakramentsky ho oceníš, keď zas kamošovi pred tebou odletí šuter od kolesa.

zadek

Štýlový zadok s nosičom

Tak nad touto prdelou obdivne hvízdnu aj šťastne zadaní. Línie červených svetiel aj štíhle blinkre priam kričia do sveta, že táto mašina to od stíhačky ozaj nemá ďaleko. Všetky svetlá sú samozrejme komplet LED. A nosič máš už v základe, tak tam cvakni kufre a poriadny trip môže začať!

kryt-motoru

Motor s masívnym brnením

Zabudni na obavy či náhodou nebrnkneš spodkom o nejaký šutrák. Robustný kryt ochráni motor aj ostatné citlivé časti pred nástrahami terénu. Uži si adrenalín bez zbytočných obáv!

kola

Kolesá zrodené pre offroad

Vpredu dvadsaťjednotka, vzadu osemnástka – offroadový evergreen. Kolesá sú samozrejme vypletané a bezdušové. Na ráfikoch sa krútia gumy Pirelli Scorpion Rally STR, ktoré si hravo poradia s asfaltom, aj v teréne.

motor

Fungel nový osemstovkový dvojvalec

Z tohto dvojvalcového vodníka vymačkáš poriadnu silu. 94 koní ťa bude unášať až 210 kilákov za hodinu. Blahom si zavrníš aj nad točákom – maximum 81 Nm krúti už v 6 500 otáčkach. Úplne novučičký motor ti dá poriadne svaly, nech už si to budeš dávať po diaľnici alebo budeš chcieť byť nezbedný v teréne.

tlumice

Japonské pružiny KYB, v ktorých koluje rally krv

Odpruženie od Kayaby má nielen krásny zlatý lesk medaily z Dakaru, hlavne je ale komplet nastaviteľné. Vďaka obrátenej konštrukcii vidla pochrúme všetok bordel pod kolesami – takže bahnom, koreňmi aj mínovým poľom zo šutrov preletíš jak Peterhansel v najlepších rokoch. 

nadrz

Nádrž čo vydrží faaaaaaaaaaaaakt dlho

Táto nádrž veru nie je len dizajnová pecka s ostro rezanými hranami. Do vymakaného tela napumpuješ až 24 litrov benzínu. Takže, keď to Jáchym hodí do stroje vylezie mu z toho, že pri 5,2litrovej spotrebe dostaneš 460 kilákov slobody! To ti na jednu etapu Dakaru bohato vystačí a ešte to s úsmevom zvládneš aj naspäť do bivaku.

NASKOČ DO SEDLA

A čo o mne hovoria tí, ktorí už ma majú v rukách?

Martin-Nový Bor

VOGE 800 Rally

Potřeboval jsem silnější motorku na cestování. Poprvé jsem 800 Rally viděl na internetu a pak se jel na ní podívat do Prahy na výstavu. Tam jsem se rozhodl pro koupi. Sedla mi hned na první dobrou. Hodně důležité byla cena.Nejvíc se mi líbí jak jede! Kdybych si nechal vyrobit motorku pro sebe byla by úplně stejná, jen možná s menší nádrží, třeba 20l. Skvělá je i výbava v základu.

Martin, Nový Bor

Milan-Brodce

VOGE 800 Rally

Je to takovej univerzál úplně na vše. Skvělý motor, podvozek i brzdy. Celkově se moc povedla.

Milan, Brodce

Martin-Jičín

VOGE 800 Rally

Jako první musím zmínit motor. Výkon je naprosto ideální, nijak extra nevybruje a jede krásně i od nízkých otáček. Jako druhou věc pak určitě podvozek. Možnost nastavit si ho tak, jak člověk chce je prostě parádní. A za třetí bych uvedl vzhled. Když na ni přijedu, je celá od bláta a prachu, tak vypadá jako když má za sebou etapu Dakaru.

Martin, Jičín

Tomáš-Dvůr Králové nad Labem

VOGE 800 Rally

Líbí se mi, že použili mnoho základních značkových komponent a pokud firma Loncin vyrábí motory pro BMW, tak mají moji plnou důvěru. Jak by řekl básník - za málo peněz, hodně muziky.

Tomáš, Dvůr Králové nad Labem

    Ďalšie modely zo série Voge Adventure

    Nájdi si najbližší showroom Voge a dohodni si testovačku

    Príď k nám alebo k niektorému z našich parťákov do predajne Voge, kde si môžeš mašinu prezrieť naživo, ohmatať si ju alebo rovno poriadne otestovať.