VOGE 525 AC

Mám štýl na veky vekov. Ver, že aj ty mu podľahneš

Objem motora
494 cm³
Výkon
35 kW
Vodičský preukaz
A2
Spotreba
3,9 l/100 km
vybrať variantu

Vyberte: Farba.

Farba
5 790
5 790
5 790 €

Výberu nezodpovedá žiadna položka.

Poď sa zoznámiť

Voge Classic.jpg

Štýl kombinujúci klasickú a modernú mašinu sa neokuká

Elegantné tvary minulosti a zároveň tie najpokročilejšie technológie súčasnosti zo mňa robia krásku, ktorá očarí azda každého. Keď spolu vyrazíme do sveta, pritiahneme pozornosť všetkých generácií.

S nástrahami mesta si hravo poradím vďaka poprednému odpruženiu od japonskej Kayaby s up-side-down vidlicou. Vzadu to istí kyvná vidlica s ľahkou konštrukciou a tlmičom, ktorá je tiež od Kayaby.

Jazda do práce sa stane príjemnou zábavou a dlažobné kocky ťa už nikdy nerozhodia. Keď na semaforoch blikne červená, brzdy od japonského Nissinu zaručia zamatové pristátie. Klasické okrúhle svetlá ti rozžiaria svet pomocou LED technológie. Nechýba mi prehľadná TFT obrazovka s automatickým prepínaním denného/nočného režimu a množstvom údajov: zaradený kvalt, stav paliva, priemerná spotreba, vonkajšia teplota, tlak v pneu a mnoho ďalšieho. Určite ťa potešia nastaviteľné páčky na riadidlách alebo možnosť prepojiť obrazovku s mobilom cez blutúta.

Technické údaje

Motor

Objem motora 494 cm3
Typ motora štvortaktný radový dvojvalec DOHC
Maximálny výkon 35 kW (48 Ps) / 8500 rpm
Maximálny krútiaci moment 50,5 Nm / 6500 rpm
Kompresný pomer 11.5:1
Sekundárny pohon reťazou
Prevodovka manuálna, 6 rýchlostných stupňov
Štartér elektrický
Chladenie vodou
Emisná norma EURO 5
Emisie CO2 88 g/km
Systém dávkovania paliva elektronické vstrekovanie Bosch
Objem nádrže 19 litrov
Spotreba paliva 3,9 l/100 km
Maximálna rýchlosť 160 km/hod

Brzdy a podvozok

Odpruženie vpredu 41 mm Upside-Down vidlica Kayaba, zdvih 128 mm
Odpruženie vzadu kyvná vidlica, nastaviteľný tlmič Kayaba, zdvih 57 mm
Pneu vpredu 120/70-R17, Pirelli Gran Turismo Angel GT
Pneu vzadu 160/60-R17, Pirelli Gran Turismo Angel GT
Brzdy vpredu 2x dvojpiestkové strmene NISSIN, 2× kotúč (ø 298 mm)
Brzdy vzadu jednopiestkový strmeň NISSIN, 1× kotúč (ø 240 mm)
ABS áno - antiblokovací systém Bosch

Rozmery a hmotnosti

Rozmery (D׊×V) 2 100 × 770 × 1 170 mm
Pohotovostná hmotnosť 198 kg
Výška sedadla 790 mm

Prezri si detaily

voge-500-ac-detail-tachometr-696x464-1.jpg

Displej veľký ako tablet

Pripoj sa cez Apple alebo Android a správy zo svojho mobilu uvidíš na displeji prístrojovky. Ovládaš ho prepínačom na riadidlách. Ukáže ti aj užitočné údaje ako otáčky motora, rýchlosť, teplotu vzduchu a motora, priemernú spotrebu paliva, stav tlaku v pneu, hodiny, počítadlo nalietaných kilákov, nechýba ani zaradený kvalt. Túto obrazovku si obľúbiš!

voge-500-ac-detail-101-696x464-1.jpg

Skvele svietiace svetlomety

Navonok oldschoolový dizajn, vo vnútri moderná LED technológia. Moje svetlomety sa podobajú hviezdam. Skvele vyzerajú a dosvietia neuveriteľne ďaleko.

voge-500-ac-detail-zadni-svetlo-696x464-1.jpg

Aj zozadu som neprehliadnuteľná

Čisté dizajnové línie podporené vyladenou LED technológiou. Presne takto chceš, aby svietilo fáro pred tebou. Nikoho neoslňujú a pritom ich dokonale vidieť.

voge-500-ac-detail-102-696x464-1.jpg

Kvalita žiari z každučkého detailu

Aj na tej najposlednejšej drobnosti uvidíš čisté spracovanie a oceníš cit, ktorý dizajnéri dali do stavby mašiny.

voge-500-ac-detail-103-696x464-1.jpg

Sexi zvuk vykúzli precízne spracovaný výfuk

Presné zvary, večný materiál a zvuk, ktorý ťa len tak neomrzí. Takto nejako by mal poriadny výfuk vyzerať.

voge-500-ac-detail-104-696x464-1.jpg

Brzdy, na ktoré sa môžeš spoľahnúť

Zabudni na brzdenie očami. Japonské brzdy Nissin s dvoma brzdovými kotúčmi s priemerom 298 mm a s dvoma piestami v brzdiči sa postarajú o zamatové zastavenie. Kvalitné brzdenie je základ. No nie?

Naskoč do sedla

A čo o mne hovoria tí, ktorí už ma majú v rukách?

Ladislav Ides

VOGE 525 AC

Jazdí sa výborne, pri výbere som testoval 3 známe značky a na všetkých som našiel významné chyby, ktoré mi nevyhovovali. Voge jazdí pokojne a dá sa udržať v primeraných otáčkach, ale keď potrebujem výkon tak ho tam mám a môžem si jazdu užiť aj s predbiehaním. Nerovnosti vozovky nerobia žiadny problém. S dizajnom som veľmi sokojný a preto som si ju aj vybral, lebo na nej vyzerám dobre a hodí sa rozmerovo k mojej postave. Nieje príliš veľká ani malá. Necitím pri jazde nepríjemné vybrácie ako na iných motorkách.  

Ján, Myjava

    Dalšie motorky zo série Voge Classic

    Nájdi si náš partnerský showroom Voge

    Príď k nám alebo k niektorému z našich parťákov do predajne Voge, kde si môžeš mašinu prezrieť naživo, ohmatať si ju alebo rovno poriadne otestovať.