VOGE 300 Rally

    Som tvoj ľahký kamoš do ťažkého terénu

    Objem motora
    292 cm³
    Výkon
    21 kW
    Vodičský preukaz
    A2
    Spotreba
    3,2 l/100 km
    vybrať variantu

    Vyberte: Farba.

    Farba
    4 490
    4 490
    4 490 €

    Výberu nezodpovedá žiadna položka.

    Poď sa zoznámiť

    Voge 300 Rally Italy.jpg

    Prajete si endurko?

    Som malé, skvele ovládateľné, dobrodružné endurko so sympatickým dakarovým výrazom. Priam sa až trasiem, kedy spolu vyrazíme do blatistého off-roadového sveta a začneme blbnúť v teréne.

    Mojich 158 kíl hmotnosti ťahá štvorventilový, kvapalinou chladený jednovalec s objemom 292 cm3 s elektronickým vstrekovaním Bosch a so 6-stupňovou prevodovkou. Mám dvojitý kolískový oceľový rám, ktorý chráni motor zospodu. Vpredu up-side-down vidlica a vzadu kývka z ľahkej zliatiny s nastaviteľným tlmičom. Už v základnej výbavičke mám ochranný rám, vysoké plexi a aj klasické endurácke sedlo! Za málo peňazí si spolu užijeme veľa muziky. Na nič nečakaj a poď ma poriadne prevetrať!

    Som motorka univerzálnej konštrukcie, nekompromisne postavená pre jazdu kdekoľvek – na ceste, aj mimo nej. Na sto pero ťa poteší, že mám klasické off-roadové rozmery kolies: 21 palcov vpredu a 18 palcov vzadu a predovšetkým vypínateľné ABS. Vďaka tejto kombinácii prejdeme terénom ako teplý nôž maslom. Rozhodne nám nehrozí, že by sme zostali stáť uviaznutí niekde v mláke.

    Technické údaje

    Motor

    Objem motora  292 cm3
    Typ motora štvortaktný jednovalec DOHC
    Maximálny výkon 21 kW (28,2 Ps) / 9 000 rpm
    Maximálny krútiaci moment 25 Nm / 6 500 rpm
    Kompresný pomer 11:1
    Sekundárny pohon reťazou
    Prevodovka manuálna, 6 rýchlostných stupňov
    Štartér elektrický
    Chladenie vodou
    Emisná norma EURO 5
    Emisie CO2 74 g/km
    Systém dávkovania paliva elektronické vstrekovanie Bosch
    Objem nádrže 11 litrov
    Spotreba paliva 3,2 l/100 km
    Maximálna rýchlosť 125 km/hod

    Podvozok a brzdy

    Odpruženie vpredu 41 mm Upside-down vidlica, zdvih 205 mm
    Odpruženie vzadu kyvná vidlica, nastaviteľný tlmič, zdvih 240 mm
    Pneu vpredu 90/90-R21
    Pneu vzadu 140/80-R18
    Brzdy vpredu dvojpiestkový strmeň, 1× kotúč (ø 265 mm)
    Brzdy vzadu jednopiestkový strmeň, 1× kotúč (ø 220 mm)
    ABS áno, Bosch - vypínateľné

    Rozmery a hmotnosti

    Rozmery (D׊×V) 2 107 × 877 × 1 405 mm
    Pohotovostná hmotnosť 158 kg
    Výška sedadla 915 mm

    Prezri si detaily

    voge-300-rally-brzdy-1-696x464.jpg

    Skvele fungujúce brzdy a podvozok

    To je základ každej dobrej motorky. O hviezdne brzdenie sa vpredu stará kotúč s priemerom 265 mm a dvojpiestkový brzdič. Moja vidlica má zdvih 205 mm, a tak si píš, že na dorazy si len tak ľahko nesadne.

    voge-300-rally-led-tachometr-1.jpg

    Prehľadný tachometer

    Ukáže ti všetko, čo potrebuješ. Teda rýchlosť, otáčky, najazdené kilometre alebo zaradený kvalt.

    voge-300-rally-abs-696x464.jpg

    ABS, ktoré môžeš vypnúť

    Nechceš, aby ti do štýlu jazdy kecal brzdový asistent, však? Nie je nič jednoduchšie, než ho poľahky tlačidlom vypnúť.

    voge-300-rally-stupacky-1-696x464.jpg

    Oceľové stúpačky

    Z tých sa ti noha len tak neskĺzne. Ver, že v teréne ich fakt oceníš!

    voge-300-rally-svetlomet-1-696x464.jpg

    Svetlá, do ktorých sa zamiluješ

    Nový, až nadpozemsky hľadiaci predný svetlomet poskytuje pri nočnej jazde široké a jasné osvetlenie.

    Naskoč do sedla

    Na stiahnutie

    A čo o mne hovoria tí, ktorí už ma majú v rukách?

    Tomáš-Prešov

    VOGE 300 RALLY

    Rally splnilo očakávania. Je ľahké a obratné. Poradí si aj v ťažšom teréne a nezľakne sa žiadneho stúpania. Má príjemný zvuk a dizajnom púta pozornosť.

    Tomáš, Prešov

    Daniel-Prešov

    VOGE 300 RALLY

    Po pár kilometroch som sa do Voge zamiloval. Ako dlhoročný cestný enduro jazdec, ale začiatočník v jazde v teréne, ocenujem jej vysoký podvozok, ľahku manevrovateľnosť a spracovanie, ktoré je na slušnej úrovní. Teším sa, ako mi na nej s ľahkosťou príbúdajú "adventure" kilometre. Palec hore, Voge !  

    Daniel, Prešov

    Ondrej-Svit

    VOGE 300 RALLY

    Kupoval som si ju hlavne do terénu a musím uznať, že sa nestratí ani v hlbšom bahne alebo lese.
    Spracovanie a funkčnosť motorky je taká ako má byť.

    Ondrej, Svit

    Matúš-Dunajská Lužná

    VOGE 300 RALLY

    Jazda v rámci tohto modelu Voge Rally 300 je dobra. Dizajn a spracovanie je super. No a zatiaľ nič neodpadlo. 

    Matúš, Dunajská Lužná

      Ďalšie modely Voge Adventure

      Nájdi si náš partnerský showroom Voge

      Príď k nám alebo k niektorému z našich parťákov do predajne Voge, kde si môžeš mašinu prezrieť naživo, ohmatať si ju alebo rovno poriadne otestovať.