VOGE 525 DSX

    Počuješ to volanie diaľok

    Objem motora
    494 cm³
    Výkon
    35 kW
    Vodičský preukaz
    A2
    Spotreba
    3,9 l/100 km
    vybrať variantu

    Vyberte: Farba.

    Farba
    7 070
    7 070
    7 070
    7 070 €

    Výberu nezodpovedá žiadna položka.

    Poď sa zoznámiť

    Voge 525DSX nově i v Česku.JPG.jpg

    Som tvoja cesta z mesta

    Chceš vyraziť mimo asfalt, prekročiť hranice mesta, stratiť sa v križovatkách a brázdiť vidiecke cestičky bez toho, aby si sa vzdal potešenia z jazdy v najväčšom pohodlí? V tom prípade som zrodená priamo pre teba. Som navrhnutá tak, aby som bola všestranná, spoľahlivá a prinášala ti potešenie z jazdy v každom počasí.

    Som mašina s neskutočne komfortným podvozkom a s drôtenými kolesami s bezdušovou pneumatikou Metzeler Tourance. Spoľahnúť sa môžeš na moje špičkové brzdy od japonského Nissinu a na dostatočne silný dvojvalcový motor s výkonom 35 kW (48 k). Vďaka dvom jazdným režimom mi mi dáš ľahko vedieť, či so mnou chceš šetriť benzín, alebo máš práve chuť na divočenie v režime Šport.

    V štandardnej výbave mám TFT prístrojovku so 7-palcovým displejom, ktorá ukazuje okrem iného aj tlak v pneumatikách. A keď si pomocou Bluetooth spáruješ mobil, prístrojovka začne fungovať aj ako jednoduchá moto navigácia.

    Mám bočný aj stredový stojan, konektor USB, 12 V zásuvku, nastaviteľné plexi, kompletné LED osvetlenie a nádherné prídavné hmlovky. V základe dostaneš aj trojicu origoš hliníkových uzamykacích kufrov. Zbalíš do nich všetko, čo budeme na našej ceste za poznaním potrebovať. S kuframi prídem na 6 990 EUR. Ak ich nepotrebuješ, zaplatíš za mňa 6 590 EUR.

    Táto motocyklová lahôdka u nás nemá cenovú konkurenciu. Schválne sa mrkni napríklad na porovnateľnú konkurenciu. Vyvalíš za ne raketu a zďaleka nedostaneš takú výbavičku, akú mám ja už v základe. A o navigácii môžeš tak akurát iba snívať. Tú ti iné päťkilá neponúknu ani za príplatok.

    Áno, možno si už obdivoval moju predchodkyňu Voge 500. Pozri. K predkom mám úctu, ale pri všetkej skromnosti musím povedať, že oproti nej som ešte dokonalejšia. Zlepšovákov mám fakt mrte. Mrkni na ne do detailov 👇 . Ale ani tam sa všetky nezmestili. Najlepšie je vyraziť a omrknúť si ma, či rovno aj otestovať u predajcov po celom Slovensku.

    Technické údaje

    Motor

    Objem motora 494 cm3
    Typ motora štvortaktný radový dvojvalec DOHC
    Maximálny výkon 35 kW (48 Ps) / 8 500 rpm
    Maximálny krútiaci moment 50,5 Nm / 6 500 rpm
    Kompresny pomer 11.5:1
    Sekundárny pohon reťazom
    Prevodovka manuálna, 6 rýchlostných stupňov
    Štarter elektrický
    Chladenie vodou
    Emisná norma EURO 5
    Emisie CO 90 g/km
    Systém dávkovania paliva elektronické vstrekovanie Bosch
    Objem nádrže 18 litrov
    Spotreba paliva 3,9 l/100 km
    Maximálna rýchlosť 160 km/hod

    Podvozok a brzdy

    Odpruženie vpredu plne nastaviteľná Upside-Down vidlica Kayaba ø 41 mm a zdvih 150 mm
    Odpruženie vzadu kyvná vidlica, nastaviteľný tlmič Kayaba, zdvih 145 mm
    Pneu vpredu 110/80-R19 – Metzeler Tourance
    Pneu vzadu 150/70-R17 – Metzeler Tourance
    Brzdy vpredu 2x dvojpiestkové strmene NISSIN, 2× kotúč (ø 298 mm)
    Brzdy vzadu jednopiestkový strmeň NISSIN, 1× kotúč (ø 240 mm)
    ABS áno, BOSCH - vypínateľné

    Rozmery a hmotnosti

    Rozmery (D׊×V) 2 215 × 840 × 1 365 mm
    Pohotovostná hmotnosť 206 kg
    Výška sedadla 840 mm

    Toto všetko u mňa nájdeš v základnej výbave:

    ✓ ABS a kontrola trakcie
    ✓ Brzdy Nissin
    ✓ Kompletne nastaviteľný podvozok Kayaba
    ✓ Vypletané bezdušové kolesá (19"/17")
    ✓ Značkové pneumatiky Metzeler Tourance
    ✓ 2 Voliteľné jazdné režimy ECO a ŠPORT
    ✓ Predná integrovaná kamera so záznamom na SD kartu v HD rozlíšení
    ✓ Full LED svetlomety
    ✓ Krytky rúk
    ✓ Rýchlonastaviteľné plexi
    ✓ Padacie protektory
    ✓ Hmlovky
    ✓ USB a 12V zásuvky
    ✓ Hlavný a bočný stojan
    ✓ Bluetooth párovanie s mobilom a šípkovou navigáciou
    ✓ 3 ks originálnych alu boxov s držiakmi a systémom rýchloupínania. Všetky obojstranne otvárateľné a uzamykateľné kľúčikom od motocykla. (verzia Touring)

    Keď chceš ušetriť, kúpiš ma aj bez boxov s držiakmi. Sú ale za hubičku, tak to dobre premysli.

    Voge 525 DSX (bez originálnych alu boxov a bez držiakov) 6 670 EUR
    Voge 525 DSX Touring (vrátane 3ks originálnych alu boxov s držiakmi) 7 070 EUR

    Prezri si detaily

    v-525-dsx-tacho.jpg

    Telka na riadidlách

    Sedempalcový displej prístrojovej dosky ti bude počas jazdy pripadať veľký ako telka. Pomocou telefónu si z neho navyše urobíš špičkovú navigáciu. Neprídeš o dôležité údaje a pritom budeš vedieť, kedy a kam máš odbočiť. No a mraky údajov sa o mne dozvieš aj v bezplatnej appke pre Android aj Apple.

    v-525-dsx-svetla-696x464-1.jpg

    Luxusný svetelný kukuč

    Keby sa volila Miss Moto Svetlo, som horúca kandidátka na korunku. Ostro tvarované krivky mojich LED svetiel ladia s celkovým dizajnom. Prídavné hmlovky môžeš zapnúť aj za jazdy. Môj svetelný kukuč nielen luxusne vyzerá, ale aj fantasticky svieti. Takže spolu rozžiarime aj tú úplne najviac čierno-čiernu tmu.

    v-525-dsx-abs-tcs-v3.jpg

    Dvojitá bezpečnosť

    Na cestách ťa budú strážiť dvaja anjeli. Volajú sa ABS a TCS. Oboch ale môžeš ľahko vypnúť. Napríklad keď vyrazíš za dobrodružstvom do terénu.

    v-525-dsx-vyfuk-v2.jpg

    Jednoduché brodenie a hopsanie cez prekážky

    Som pripravená aj na blbnutie v teréne. Vyššie umiestnený výfuk nielen skvelo vyzerá, ale vďaka tomu prebrodíš kadejakú riečku. Svetlá výška 200 mm ťa zase ochráni pred nechcenými bozkami s obrubníkmi alebo terénnymi nerovnosťami.

    v-525-dsx-mody-v3.jpg

    Športový aj úsporný režim jazdy

    Pomocou jediného stlačenia mi povieš, ako sa mám správať k benzínu. Keď ma hodíš do Éčka, budem ti ho šetriť. V športovom režime ho zhltnem o pár kvapiek viac, no budem rýchlejšia a silnejšia.

    v-525-dsx-plexi-696x464-1.jpg

    Polohovateľný plexi štít

    Výšku ochranného plexi si nastavíš v šmahom ruky. Je to fakt brnkačka. Stačí zatiahnuť a plexi je vyššie. Podobne ho môžeš zase zasunúť. Pretože plexi štít ťa ochráni nielen pred vetrom, ale aj pred hlukom.

    Naskoč do sedla

    Najlepšia číňanka, čo som mal pod zadkom 🙂

    Videli ste test našej 525DSX na televíznom teste v Autosalóne? Tu máte neskrátenú verziu

    Na stiahnutie

    A čo o mne hovoria tí, ktorí už ma majú v rukách?

    Michal-Dunajsky.jpeg

    VOGE 525 DSX

    Dnes 15.8. je to mesiac čo som sa rozhodol kúpiť VOGE DS 525X. Najazdených mam 1.500km a musím napísať že som maximálne spokojný 🙏🏼 komfortná mašina v režime šport aj dostačujúci výkon. Super spotreba 3.5L/100km za celé obdobie. 

    Michal, Batizovce

    Dusan-Skvrnda.jpeg

    VOGE 525 DSX

    Motorka prekonala vsetky moje ocakavania doteraz. Je lahko manipulovatelna, vyborne spracovana, vyskusana v Enduroškole kde kludne mohla sekundovat GS a Africam atd... Jedine co treba doriesit je pištalka ktora ide od padakov pri rychlosti 60-90 km/ h 

    Dušan, Trenčín

    Lubomir-Vybostok

    VOGE 525 DSX

    Prišla mi v decembri tak som sa na nej veľa nepreviezol zatiaľ. Akurát cez dvor do garáže 🙂 Je to krásna motorka ktorá priťahuje pohľady ľudí. Spracovanie je tiež perfektne, všetko sedí, licuje no proste parádna je. 

    Ľubo, Slatinské Lazy

    Andrej-Nociar

    VOGE 525 DSX

    Design je vydarený, spracovanie na úrovni. Samotná výbava v základnej cene je bohatšia ako u konkurencie. Keďže vlastním aj iný model tejto značky (500AC), môžem potvrdiť, že oproti staršiemu motoru (471ccm) je na novom motore (494ccm) zvýšený krútiaci moment citeľný.  

    Andrej, Oslany

      Ďalšie motorky zo série Voge Adventure

      Vyber si predajňu Voge v tvojom okolí

      Príď k nám alebo k niektorému z našich parťákov do predajne Voge, kde si môžeš mašinu prezrieť naživo, ohmatať si ju alebo rovno poriadne otestovať.