VOGE 525 DSX

Počuješ to volanie diaľok

Objem motora
494 cm³
Výkon
35 kW
Vodičský preukaz
A2
Spotreba
3,7 l/100 km
vybrať variantu

Vyberte: Farba.

Farba
6 590
7 390
od 6 590 €

Výberu nezodpovedá žiadna položka.

Poď sa zoznámiť

Voge 525DSX nově i v Česku.JPG.jpg

Som tvoja cesta z mesta

Chceš vyraziť mimo asfalt, prekročiť hranice mesta, stratiť sa v križovatkách a brázdiť vidiecke cestičky bez toho, aby si sa vzdal potešenia z jazdy v najväčšom pohodlí? V tom prípade som zrodená priamo pre teba. Som navrhnutá tak, aby som bola všestranná, spoľahlivá a prinášala ti potešenie z jazdy v každom počasí.

Som mašina s neskutočne komfortným podvozkom a s drôtenými kolesami s bezdušovou pneumatikou Metzeler Tourance. Spoľahnúť sa môžeš na moje špičkové brzdy od japonského Nissinu a na dostatočne silný dvojvalcový motor s výkonom 35 kW (47 k). Vďaka dvom jazdným režimom mi mi dáš ľahko vedieť, či so mnou chceš šetriť benzín, alebo máš práve chuť na divočenie v režime Šport.

V štandardnej výbave mám LCD prístrojovku so 7-palcovým displejom, ktorá ukazuje okrem iného aj tlak v pneumatikách. A keď si pomocou Bluetooth spáruješ mobil, prístrojovka začne fungovať aj ako jednoduchá moto navigácia.

Mám bočný aj stredový stojan, konektor USB, 12 V zásuvku, nastaviteľné plexi, kompletné LED osvetlenie a nádherné prídavné hmlovky. V základe dostaneš aj trojicu origoš hliníkových uzamykacích kufrov. Zbalíš do nich všetko, čo budeme na našej ceste za poznaním potrebovať. S kuframi prídem na 6 990 EUR. Ak ich nepotrebuješ, zaplatíš za mňa 6 590 EUR.

Táto motocyklová lahôdka u nás nemá cenovú konkurenciu. Schválne sa mrkni napríklad na porovnateľnú konkurenciu. Vyvalíš za ne raketu a zďaleka nedostaneš takú výbavičku, akú mám ja už v základe. A o navigácii môžeš tak akurát iba snívať. Tú ti iné päťkilá neponúknu ani za príplatok.

Áno, možno si už obdivoval moju predchodkyňu Voge 500. Pozri. K predkom mám úctu, ale pri všetkej skromnosti musím povedať, že oproti nej som ešte dokonalejšia. Zlepšovákov mám fakt mrte. Mrkni na ne do detailov 👇 . Ale ani tam sa všetky nezmestili. Najlepšie je vyraziť a omrknúť si ma, či rovno aj otestovať u predajcov po celom Slovensku.

Technické údaje

Motor

Objem motora 494 cm3
Typ motora štvortaktný radový dvojvalec DOHC
Maximálny výkon 35 kW (47 Ps) / 8 500 rpm
Maximálny krútiaci moment 50,5 Nm / 6 500 rpm
Kompresny pomer 11.5:1
Sekundárny pohon reťazom
Prevodovka manuálna, 6 rýchlostných stupňov
Štarter elektrický
Chladenie vodou
Emisná norma EURO 5+
Emisie CO 86 g/km
Systém dávkovania paliva elektronické vstrekovanie Bosch
Objem nádrže 18 litrov
Spotreba paliva 3,7 l/100 km
Maximálna rýchlosť 160 km/hod

Podvozok a brzdy

Odpruženie vpredu plne nastaviteľná upside-down vidlica Kayaba, ø 41 mm / zdvih 150 mm
Odpruženie vzadu kyvná vidlica, nastaviteľný tlmič Kayaba / zdvih 145 mm
Pneu vpredu 110/80-R19 – Metzeler Tourance
Pneu vzadu 150/70-R17 – Metzeler Tourance
Brzdy vpredu 2x dvojpiestkové strmene NISSIN, 2× kotúč (ø 298 mm)
Brzdy vzadu jednopiestkový strmeň NISSIN, 1× kotúč (ø 240 mm)
ABS áno, BOSCH - vypínateľné

Rozmery a hmotnosti

Rozmery (D׊×V) 2 215 × 840 × 1 365 mm
Prevádzková hmotnosť (bez vybavy, s náplní a 90% paliva v nádrži) 206 kg
Maximálna povolená hmotnosť 389 kg
Výška sedadla 830 mm

Toto všetko u mňa nájdeš v základnej výbave:

✓ ABS a kontrola trakcie
✓ Brzdy Nissin
✓ Kompletne nastaviteľný podvozok Kayaba
✓ Vypletané bezdušové kolesá (19"/17")
✓ Značkové pneumatiky Metzeler Tourance
✓ 2 Voliteľné jazdné režimy ECO a ŠPORT
✓ Predná integrovaná kamera so záznamom na SD kartu v HD rozlíšení (*verzia Touring)
✓ Full LED svetlomety
✓ Krytky rúk
✓ Rýchlonastaviteľné plexi
✓ Padacie protektory
✓ Hmlovky
✓ USB a 12V zásuvky
✓ Hlavný a bočný stojan
✓ Bluetooth párovanie s mobilom a šípkovou navigáciou 
✓ 3 ks originálnych alu boxov s držiakmi a systémom rýchloupínania. Všetky obojstranne otvárateľné a uzamykateľné kľúčikom od motocykla (*verzia Touring)

Keď chceš ušetriť, kúpiš ma aj bez kamery a boxov s držiakmi. Skladom ešte posledných pár kusov modelu 2024 Touring s boxmi a kamerou

525 DSX Touring / dopredaj modelu 2024, EURO 5 (3x originálny alu box, bočné držiaky a predná kamera) 7 290 EUR
525 DSX, modrá, EURO 5+ (bez originálnych alu boxov, bočných držiakov a prednej kamery) 6 590 EUR
525 DSX Touring, čierna Black Knight, EURO 5+ (3x originálny alu box, bočné držiaky a predná kamera) 7 390 EUR

Prezri si detaily

v-525-dsx-tacho.jpg

Telka na riadidlách

Sedempalcový displej prístrojovej dosky ti bude počas jazdy pripadať veľký ako telka. Pomocou telefónu si z neho navyše urobíš špičkovú navigáciu. Neprídeš o dôležité údaje a pritom budeš vedieť, kedy a kam máš odbočiť. No a mraky údajov sa o mne dozvieš aj v bezplatnej appke pre Android aj Apple.

v-525-dsx-svetla-696x464-1.jpg

Luxusný svetelný kukuč

Keby sa volila Miss Moto Svetlo, som horúca kandidátka na korunku. Ostro tvarované krivky mojich LED svetiel ladia s celkovým dizajnom. Prídavné hmlovky môžeš zapnúť aj za jazdy. Môj svetelný kukuč nielen luxusne vyzerá, ale aj fantasticky svieti. Takže spolu rozžiarime aj tú úplne najviac čierno-čiernu tmu.

v-525-dsx-abs-tcs-v3.jpg

Dvojitá bezpečnosť

Na cestách ťa budú strážiť dvaja anjeli. Volajú sa ABS a TCS. Oboch ale môžeš ľahko vypnúť. Napríklad keď vyrazíš za dobrodružstvom do terénu.

v-525-dsx-vyfuk-v2.jpg

Jednoduché brodenie a hopsanie cez prekážky

Som pripravená aj na blbnutie v teréne. Vyššie umiestnený výfuk nielen skvelo vyzerá, ale vďaka tomu prebrodíš kadejakú riečku. Svetlá výška 200 mm ťa zase ochráni pred nechcenými bozkami s obrubníkmi alebo terénnymi nerovnosťami.

v-525-dsx-mody-v3.jpg

Športový aj úsporný režim jazdy

Pomocou jediného stlačenia mi povieš, ako sa mám správať k benzínu. Keď ma hodíš do Éčka, budem ti ho šetriť. V športovom režime ho zhltnem o pár kvapiek viac, no budem rýchlejšia a silnejšia.

v-525-dsx-plexi-696x464-1.jpg

Polohovateľný plexi štít

Výšku ochranného plexi si nastavíš v šmahom ruky. Je to fakt brnkačka. Stačí zatiahnuť a plexi je vyššie. Podobne ho môžeš zase zasunúť. Pretože plexi štít ťa ochráni nielen pred vetrom, ale aj pred hlukom.

Naskoč do sedla

Najlepšia číňanka, čo som mal pod zadkom 🙂

Videli ste test našej 525DSX na televíznom teste v Autosalóne? Tu máte neskrátenú verziu

Na stiahnutie

A čo o mne hovoria tí, ktorí už ma majú v rukách?

Michal-Dunajsky.jpeg

VOGE 525 DSX

Dnes 15.8. je to mesiac čo som sa rozhodol kúpiť VOGE DS 525X. Najazdených mam 1.500km a musím napísať že som maximálne spokojný 🙏🏼 komfortná mašina v režime šport aj dostačujúci výkon. Super spotreba 3.5L/100km za celé obdobie. 

Michal, Batizovce

Dusan-Skvrnda.jpeg

VOGE 525 DSX

Motorka prekonala vsetky moje ocakavania doteraz. Je lahko manipulovatelna, vyborne spracovana, vyskusana v Enduroškole kde kludne mohla sekundovat GS a Africam atd... Jedine co treba doriesit je pištalka ktora ide od padakov pri rychlosti 60-90 km/ h 

Dušan, Trenčín

Peter-Vrutky

VOGE 525 DSX

Bola to láska na prvý pohľad. Keď som ju objednával, ešte som si ju nemohol ani vyskúšať. Nemal som vodičák. Ten som si spravil a prišla prvá jazda. Bola z Prešova do Martina. Nikdy nezabudnem na naše prvé kilometre. Bol som najšťastnejší človek na svete. Okamžite som bol do nej blázon. Áno, ja som začiatočník, ale pre mňa lepšia motorka na svete neexistuje. Pomer, cena, kvalita je bezkonkurenčná. A ako bonus, neustále priťahuje pohľady. Čaká nás spolu ešte veľa dobrodružstiev a navždy bude moja prvá...

Peter, Vrútky

Fero-Poprad

VOGE 525 DSX

Od prvej chvíle chválim posed. Ani pri dlhších trasách nebolí chrbát a úžasne sa mi jazdí. Dizajnovo je to pre mňa topka. Práve aj dizajn rozhodol, že som vybral Voge. Full LED svetlám nie je čo vytknúť, dynamické smerovky, veľký prehľadný displej, vynikajúca spojka, živý motor, všetko veci, ktoré ma nútia nasadnúť a užívať si každú sekundu na motorke. Za necelé 2 mesiace som ako začiatočník spravil 1800km a teším sa na novú sezónu.  

Fero, Poprad

    Ďalšie motorky zo série Voge Adventure

    Vyber si predajňu Voge v tvojom okolí

    Príď k nám alebo k niektorému z našich parťákov do predajne Voge, kde si môžeš mašinu prezrieť naživo, ohmatať si ju alebo rovno poriadne otestovať.